BingoSpa - moje małe ale...

BingoSpa - to firma która w bardzo krótkim czasie zdobyła bardzo dużą popularność w sieci.
Z dnia na dzień największe serwisy informacyjne zaczęły pisać artykuły o małej, jakby nie było ciągle mało znanej firmie, a blogosfera rozgrzała się do czerwoności.
Powód ?


Cóż trzeba przyznać, że marketingowcy tej firmy powinni dostać podwyżkę, mało która firma potrafi w tak krótkim czasie aż tak się wypromować: KLIK  KLIK  KLIK ...


Nie ważne co piszą, ważne, że piszą...

Firma bez wątpienia poszła tym tropem i obecnie jest na ustach wszystkich.
Jednych ta kampania śmieszy, drugich bulwersuje, ale jedno jest pewne - powyższe obrazki u każdej  z nas wywołują emocje.
Osoby które nie miały do tej pory pojęcia o istnieniu BingoSpa teraz odwiedzą www tej firmy.
Być może klikną magiczny przycisk "lubię to" na facebooku, a to znaczy, że słupki popularności poszybują w górę.
Są wśród nas osoby które uważają, że powyższa grafika przekroczyła pewną granice: jest prostacka i wulgarna. To sprawi, że ktoś obrazi się na BingoSpa i ramach swojego wielkiego oburzenia postanowi ukarać firmę w najbardziej okrutny sposób - przestanie kupować ich kosmetyki.
Mimo naszej szczerej chęci "kara" raczej nie nie zrobi na firmie większego wrażenia ponieważ dzięki tym obrazkom zdobędzie świeżą krew czyt. nowych klientów...
Być może ta mocna kampania sprawi, że BingoSpa niebawem awansuje z wirtualnej półki na drogeryjną, a na pewno mocną przybliży firmę do zrealizowania tego marzenia...

Jest promocja ? Jest ! 

A Wy co o tym myślicie?

34 komentarze:

  1. o tak Bingo Spa teraz zaszalało! i będzie o nich głośno niewątpliwie
    szczerze mówiąc,mi wiszą takie reklamy, nie przekona mnie czy nie odepchnie od zakupu danego kosmetyku :)
    choć skojarzenie jest czysto erotyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie ta grafika również nie zrobiła dużego wrażenia, ale trzeba przyznać, że patrząc na to z punktu widzenie marketingowców to lepszego szumu nie mogli sobie wymarzyć...
      Szkoda, że w dzisiejszych czasach trzeba wywołać skandal, żeby sprzedać produkt...

      Usuń
    2. sex się sprzedaje :/
      chcieli szumu to mają

      Usuń
    3. Jeśli kosmetyki byłyby kiepskie, to i reklama nacechowana seksualnie by im nie pomogła :)

      Usuń
  2. ja nie mam nic do tych reklam nie czuje sie w zaden sposob urazona ...nawet nie kojarza mi sie z sexem....dziwnie zostaly odebrane przez niektore kobiety.....a co do wielkiego halo to chyba o to firmie chodzilo bo wiele osob nie slyszalo o niej a nagle uslyszalo....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dzięki tej kampanii firma dała się poznać nowym klientom i taki mieli cel...:-)

      Usuń
  3. Moim zdaniem cel osiągnięty. Chcieli wokół siebie szumu, to go mają. O to chodzi w reklamie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest szum, jest promocja, jest nowy klient - cel osiągnięty ! :-)

      Usuń
  4. W reklamie jak widać wszystkie chwyty dozwolone. Nie miałam przyjemności obcować z kosmetykami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te reklamy kompletnie mnie nie urażają, ale i nie trafią do mnie. Jednak nie podoba mi się ich podejście do współpracy z Blogerkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem pomysł, że ta reklama przyniesie firmie jakiś sukces to trochę złudne myślenie. Rozgłosu nie można im odmówić ale liczy się też wizerunek marki w świadomości konsumentów a ten poleciał z górki i padł na twarz przez antagonizowanie głównej grupy docelowej. Jakby nie patrzeć największy rozgłos tej reklamie przynoszą 2 grupy ludzi - kobiety, w większości urażone i faceci, w większości rozbawieni postawą kobiet. Wątpię żeby ci drudzy byli zainteresowani kupnem wielu kosmetyków BingoSpa (nawet jeśli tak deklarują). Niejedna marka się na źle zrobionej reklamie przejechała - tak naprawdę czy faktycznie odniosą sukces tą kampanią dowiemy się dopiero za jakiś czas (zobaczymy ile blogerek zerwie współpracę i czy nie poniosą strat w tym kanale reklamowania i jak długo kobitki będą obrażone :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa jak to się skończy...
      Z tego co widzę blogerki masowo zrywają współpracę z BingoSpa, ale są też osoby których ta grafika bawi, a to sprawia, że mało znana firma nagle robi się cool i trendy, a to już mały sukces firmy...:-)

      Usuń
  7. Przyznam, że chyba taki był cel firmy, reklama kontrowersyjna obecnie na czasie.. Wszyscy o niej mówią, klikają. Dzisiaj na blogach większość dziewczyn opisuje ten zabieg, dzięki czemu staje się on jeszcze bardziej znany, a statystyki popularności rosną. Wszystko zależy od produktów, jeśli są dobre same się obronią.. Ja miałam krem z tej firmy - super działał na moją cerę i raczej z niego nie zrezygnuję pod wpływem reklamy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, odważna reklama, ale nie wiem czy w XXI wieku coś mnie jeszcze jakoś mocno zadziwi :). Nie miałabym nic przeciwko gdyby trafili do drogerii, w końcu bym coś od nich kupiła :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam niczym zaszokowana nie jestem. Mało tego, firmy niestety nie znam:/upss...

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście cieszyłabym się gdyby trafili na drogeryjne półki, bo wolę w taki sposób kupować kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z reklamami to faktycznie przechodzą samych siebie, ale najważniejsze jest działanie kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I Ty też im teraz robisz promocję ;)
    Mi to zwisa już, nie czuję się urażona, za to mogę pogratulować ludziom od PR, bo szum zrobili. Nagle połowa blogów pisze o tym, jakby to była pierwsza reklama sprzedająca coś za pomocą seksu ;)
    Niektórzy to chyba cnotą grzeszyć zaczynają :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę kolejny wpis o BingoSpa, jedna z blogerek zrezygnowała ze współpracy z nimi po tej kampanii

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mi się wydaje, że niektórzy są zdecydowanie przewrażliwieni... Jak dostałam mailig z tą grafiką to szczerze mówiąc wcale mi się nie skojarzyło ;). Dopiero jak w Radio Zet (no właśnie, nawet takie stacje zrobiły nieświadomie reklamę BS) usłyszałam to się zaczęłam zastanawiać. Przez takie przewrażliwione osoby teraz firma ma naprawdę meeega reklamę i to bardzo małym kosztem. Brawa dla marketingowców! Ja myślę, że niewielki odsetek ludzi odejdzie od kosmetyków Bingo Spa ze względu na głupią reklamę. Niektórzy się trochę obrażą... Ale tak naprawdę niedługo cały ten negatywny szum minie, ale marka nadal w umysłach pozostanie. Może za jakiś czas zrobią coś pozytywnego na osłodę? I popularność zostanie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziwny mają PR, najpierw przesyłają blogerką do recenzji po 2 próbki, a teraz to ;) idą w ilość a nie w jakość. Chyba się trochę opamiętali, bo do kolejnych testów wybiorą 50 blogerek, którym zaproponują pełnowymiarowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze znajda się jacyś chętni - można "się sprzedać" ale z coś konkretnego a nie takie barachło ;)

      Usuń
  16. reklama na mnie nie robi wrazenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. W tych czasach brak podtekstu w reklamach wiąże się z brakiem przychodów a taką reklamę z pewnością większość z nas zapamięta zobaczymy czy wyjdzie im to na zdrowie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam kilka kosmetyków z tej firmy i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze hasło przywodzi jedno na myśli :) widocznie umią się sprzedać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ostre hasło jednak ja bardziej się z tego śmiałam i z pewnością jakiś facet musiał to wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tu widzę prostą zasadę "nie ważne co mówią / piszą, ważne, żeby nazwiska nie przekręcali". Nie wydaje mi się, że to się przełoży na sprzedaż, a raczej efekt będzie taki jak z niektórymi celebrytami, o których wiele się pisze, a ich albumy się nie sprzedają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno jest to dzieło jakiegoś mężczyzny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przestanę kupować ich kosmetyków, ale dla mnie ten chwyt jest tandetny i przechodzony. Może lekko kontrowersyjny, ale mnie nie rusza. Kojarzy mi się z reklamami z lat 90, tak samo żenujące i głupawe.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Różowy świat Marthe , Blogger